شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

 

 

 

سر به روی شــانه هایت مهربانت می گذارم

عقده دل می گشاید گریه بی اختیارم

از غم نامردی ها بغض ها در سینه دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

خالی از خود هواهی من برتر از آلایش تن

من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

عشق صد ها چهره دارد عشق تو آینه داره

عشق را در چهره آینه دیدن دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:39---15 تير 1394
دلتنگــــی پـیــچـیـــــــــده نـیـســتــــــــ . . . !
یــــکـــــــ دل . . . !
یــکـــــــ آســـــمـــــان . . . !
یــکـــ بــــــغـــــض . . . !
و آرزو هـای تـــرکـــــــ خـــــــورده
بــه هـمــیـــن ســـــــادگـــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:, ] [ 20:34 ] [ مهلا گلی///الهام ]
[ ]